2012. július 17., kedd

Történések......

......amik vannak! :) Nem is tudom, hogy hol kezdjem! :D
Talán ott, hogy hozzánk (aránylag) közel, (kb. 35km) Győrújfaluban nyílt egy Tükör módszeres kutyasuli EBULO (http://www.ebulo.hu/) néven.
Az Urdakkal elkezdtünk suliba járni. Mivel problémás kutyának ítéltetett, ezért először kutyaterápiára jártunk.
Az első alkalommal nagyon ledöbbentem attól amit láttam.....! Az én kicsi Urdakom, aki itthon egy cuki pofa, imádja a gyerekeket, meg amúgy mindenkit, a suliban egy remegő lábú, félős kutyává vált. Olyannyira, hogy az oktatókat meg sem közelítette, és a kerítés mellett ment szinte folyamatosan. A szája habzott és még tőlem sem fogadta el a kaját. Padlót fogtam El sem tudtam képzelni, hogy ebből a kutyából valaha normális (-hoz közelítő) kutya lesz. Ezen a foglalkozáson más kutyával nem találkozott.
A második alkalommal vittem magammal a Lunát is. Jó hatással volt rá. Sokkal bátrabban viselkedett. Azért a két oktatót még csak messziről szemlélte, de már legalább valami érdeklődést mutatott irányukban. Ez alkalommal sem volt még a Lunán kívül más kutya a pályán.
A további órákon szépen lassan oldódott. Pár alkalom után bejött mellé egy szuka terápiás kutya, majd egy kan terápiás kutya is. Meg időnként olyan kutya is, aki az oktatóknál panziózott.:)
Itthoni feladatokat is kaptunk, amiket próbáltunk jól teljesíteni. :)
Április végére annyit változott az Urdak, hogy májusban megkezdhettük az iskolát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése