2010. szeptember 6., hétfő

Luna és a k@kievés! (A gyenge gyomrral rendelkezők ne olvassanak tovább!!!)

A Luna a mai nap folyamán (nem tudom hogyan!!!) kiszedte a szemetesből a Félix k@kis pelusát, kiosont vele az udvarra (azért az rendes volt tőle, hogy nem az ágyon meg a padlószőnyegen követte el eme rémtettet!:D), és miután a tartalmát befalta, még apró cafatokra szét is tépte.
Minderről a következőképpen értesültem.
Teljes lelki nyugalomban ültem az ágyon és játszottam a Félixszel, mire egy tornádó szerű, bűzcsíkot maga után húzó valami odarohant és képen nyalt.
Ekkor már éltem a gyanúperrel, hogy az erősen sz@rszagú kutya a fent említett gyomorforgató tettet elkövette.
Ezen kívül ami még (a sötétbarna szájszélen és az bűzös leheleten kívül) gyanakvásra adott okot az maga a Luna nevű gyanúsított viselkedése volt.
Feltűnően kerülte a tekintetemet, pár centit összement, a farkát kissé behúzta, és arra a kérdésemre, hogy "Mit csináltál már megint?" csak ártatlanul nézett.
Mikor felszólítottam, hogy nézzük meg a tett színhelyét, erősen tiltakozott (elrohant).
Még akkor sem mert odajönni (távolról azért lesegetett), mikor a számára oly vonzó végterméket "lapátoltam".:)
Ezek után úgy döntöttem, hogy itt az ideje a Lunafürdetésnek.
Miután az előkészületeket megtettem ( enyhén langyos víz a kádba, sampon felhígítva, törölköző, (kutya)fogmosó szett előkészítése, nekem ruhaváltás) begyűjtöttem a kissé vonakodó (konkrétan a mozdulni sem akaró) kutyát, és beletettem a fürdőkádba.
Most nem tiltakozott olyan erősen mint máskor, csak 4X akart kiugrani, és csak 3X rázta meg magát a kádban. Tehát JÓK vagyunk!:D
A fogmosást inkább nem részletezem (mindenkinek a fantáziájára bízom)........!
Röviden:BOÁÁÁÁÁ:P
Ezután a fülpucolás következett, ami a szobában körbe szaladás közben már csak csuklógyakorlat volt.
Jelenleg (nem tudom meddig fog tartani ez az állapot, gyanítom, hogy csak az esti sétáig) van egy csillogó, selymes szőrű, kolbászos leheletű és tiszta fülű kutyánk!:)

2 megjegyzés:

  1. Az oszló dögevés rosszabb lesz, hidd el! Sajnos imádják...

    VálaszTörlés
  2. Friss döglött vakond a szájba, és utána bukfenc bele már megvolt!:)

    A Samu vizslánk (régen) viszont átúszta a Dunát egy felrobbant vaddisznó miatt, amibe belehentergett, majd falatozott is belőle. Na, az tényleg durva volt. Jó, hogy Őt még az apám rendezte!:))) A bőr nyakörvét ki is kellett dobni (miután az oszló vaddisznó darabokat leszedte, és a nyakörvet egy csomószor beáztatta és átsikálta), mert nem jött ki belőle a szag.

    VálaszTörlés