2010. június 24., csütörtök

Luna 11 hetes!

Alvási póz: 1.:)


Alvási póz 2.:)


Alvási póz 3.:)

Alvási póz 4.


A cipő megfogása és.....
.....cipőhúzás!


Add már ide azt a szalonnát........!


Luna féle lepedőcsere!:)


Az ásósegéd!


Nagyon nagy segítség volt!
Csak időnként félreértette a feladatot!:D



A mai mérés alapján 7300g a súlya.
Egy ismerősöm szerint sovány. Itthon én is megnéztem, és egy kicsit tényleg az.
Úgyhogy első "rémületemben" felhívtam a Gyuszit, és megtudtam, hogy 8-9kg körül kellene lenni a súlyának. Ezen kívül kaptam pár jó tanácsot.
A második "rémületemben" a Lacit hívtam fel és erősen érdeklődtem a még náluk lévő kiskutyák súlyáról. Hát mindkettő súlyosabb egyéniség mint a Luna.
De! Van egy visszajáró "óvodásuk", aki kb. olyan mint a Luna. Laci megígérte, hogy megméri, és elküldi a kutyus súlyát!
Mondjuk egyikük szerint sem vészes a Luna súlya, de én akkor is egy kicsit aggódok miatta!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése